Thursday 26 December 2013
06:45 0

PANAS! Johan Tak Letak Taraf Kekasih Pada Lana?



Johan Tak Letak Taraf Kekasih Pada Lana? Apa dah jadi sebenarnya dengan hubungan mereka berdua ni ya? Admin pun taknak ulas banyak-banyak pasal diaorang ni.

Banyak cakap nakal mula kedengaran mengenai Johan yg dianggap seperti artis yang ‘lapar’ publisiti dan sering menggunakan kisah cintanya sebagai tiket utk meraih perhatian orang ramai.

Jodoh di tangan Allah

“Sebagai seorang pelakon yang berkecimpung dalam industri ini, saya mempunyai ramai kawan. Ada yang saya anggap sebagai teman biasa dan ada juga yang rapat dengan saya. Kenalan yang rapat bukan bermakna hubungan kami lebih daripada itu.

“Dalam perjalanan yang masih jauh, sudah tentu saya akan bertembung dengan perkara-perkara sebegini. Ia seperti menjadi pengajaran kepada saya dalam menempuhi masa akan datang.

Semoga semua mendapat keredhaan Allah SWT. insyaAllah

0 comments:

Post a Comment